سه تا از بهترین بوتاکسهای موجود در بازار

MASPORT-500-BOTAX1
5/5 - (1 امتیاز)

بوتاکس چیست ، چگونه از بوتاکس استفاده می شود؟

سم بوتولینوم یک عامل “جوان کننده” موثر برای حفظ و حفظ زیبایی است. چندین دهه است که با موفقیت در سراسر جهان استفاده می شود. سم بوتولینوم زمان را به عقب برنمی‌گرداند، اما یک آرام‌کننده قوی مبتنی بر پروتئین است که عضلات صورت را شل می‌کند. در نتیجه، پوست بالای آنها صاف تر می شود و بیان بصری چین و چروک را کاهش می دهد.

علیرغم پیشرفت های تکنولوژی، هیچ دارویی موثرتر از سم بوتولینوم وجود ندارد. به سرعت عمل می کند، درد جدی ایجاد نمی کند، عوارض جانبی جدی زیادی ندارد و نتایج قابل مشاهده ای را برای مدت طولانی ارائه می دهد.

botox -1

فواید بوتاکس چیست؟

تزریق سم بوتولینوم دو هدف دارد: زیبایی و درمانی. ما در مورد اول صحبت خواهیم کرد. از این روش در زیبایی شناسی استفاده می شود

صاف کردن چین و چروک ها و اصلاح جوش های پوستی در نواحی مانند پیشانی، بین ابروها، اطراف چشم ها و لب ها.

اثر لیفت صورت بوتولینوم درمانی نه تنها به صاف کردن خطوط بیان و چین و چروک کمک می کند، بلکه به ایجاد یک اثر لیفتینگ، یعنی “بلند کردن” عضلاتی که با افزایش سن کاهش یافته اند، کمک می کند.

اصلاح لب در حین تزریق، ماهیچه های دهان مسدود می شوند و در نتیجه عادت به دنبال کردن مداوم لب ها از بین می رود.

کاهش تعریق زیر بغل، کف دست و پا در معرض افزایش تعریق هستند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است – در کلینیک ها، روش های مختلف بوتاکس بر روی بیماران بالای 18 سال انجام می شود. نقش اصلی توسط اندیکاسیون ها ایفا می شود. اگر در سن 20-25 سالگی آنها را دارید، برای جلوگیری از پیری زودرس باید تزریق انجام شود. در عین حال، باید درک کرد که در سن 50 سالگی، ممکن است اثر جوانسازی توسط مارک های بوتاکس ترویج نشود.

سه تا از بهترین بوتاکسهای موجود در بازار

برندهای مختلف بوتاکس با مشخصات و حجم های متفاوت در بازار وجود دارد. از بین برندهای مختلف بوتاکس معروفترین و بهترین آنها را در ادمه معرفی میکنیم.

در سال ۱۳۹۱ یک شرکت ایرانی دانش‌بنیان به نام «مصون دارو» توانست مطابق با استانداردهای آمریکا و اروپا بوتاکس مصپورت (Masport) را در ویال‌های ۵۰۰ واحدی به‌صورت پودر لئوفیلیزه استریل تولید کند.

در ابتدا انجمن‌های پزشکی واکنش خوبی به این محصول داخلی نشان ندادند. چراکه مشاهده عوارض جانبی انواع بوتاکس‌های چینی تجربه بدی برای پزشکان و مراجعین به آن‌ها ایجاد کرده بود و پیش‌بینی می‌شد که بوتاکس مصپورت نیز چنین وضعیتی را شکل دهد. اما با گذشت زمان و مشاهده عملکرد عالی آن اعتماد جامعه پزشکی جلب شد.

مطالعات و گزارشات بدست آمده از شرکت مصون دارو نشان می‌دهد که این نوع بوتاکس با تاثیر از بوتاکس دیسپورت (Dysport) و در نهایت تکیه بر دانش حرفه‌ای و تجارب متخصصان این شرکت ساخته شده است. بوتاکس دیسپورت یک برند اروپایی است که توسط شرکت داروسازی گالدرما (Galderma) سوئیس تولید می‌شود.

ممکن است تفاوت‌های جزئی در فرمولاسیون این دو نوع بوتاکس مشاهده شود اما از نظر عملکرد هر دو سم بوتولینوم نوع A هستند و با تاثیر بر پایانه عصبی عضلات محل تزریق مانع از انقباض آن‌ها می‌شوند.

بوتاکس مصپورت از نوع بوتاکسهای یخچالی بوده و باید در داخل یخچال نگهداری شود.

MASPORT-500-BOTAX1
بوتاکس مصپورت – 500 واحدی

یکی از بهترین برندهای بوتاکس، بوتاکس کنیتوکس (Canitox) است که توسط یک شرکت داروسازی معتبر در کانادا تولید و عرضه می‌شود. در حال حاضر تمامی بوتاکس های کنیتوکس موجود در بازار ایران ساخت کشور چین و تحت لیسانس کانادا میباشند. مطالعات نشان داده‌اند که میزان ناخالصی موجود در این برند، در مقایسه با برندهای چینی بسیار کمتر است. به‌همین‌دلیل، قیمت بالاتری دارد. ناخالصی‌ها بعد از ورود به بدن با پروتئین‌هاى موجود در بافت‌هاى مختلف ترکیب شده و مولکول جدیدى ایجاد می‌کنند که از نظر سیستم ایمنی بیگانه است. در نتیجه سیستم دفاعی واکنش نشان داده و زمینه بروز حساسیت، التهاب موضعی و حتی بیماری خودایمن در آینده فراهم می‌شود.

از طرفی، نبود ناخالصی تاثیر زیادی در میزان اثرگذاری یک ترکیب دارویی دارد. به‌همین‌دلیل، بعد از تزریق بوتاکس کنیتوکس می‌توانید انتظار کاهش طول مدت اثرات زیبایی و درمانی با بهترین کیفیت را داشته باشد.

این محصول از انواع بوتاکس های فریزری بوده و باید در داخل فریزر و دمای زیر صفر نگهداری شود.

بوتاکس کنیتوکس
بوتاکس کنیتوکس

به جرأت می توان گفت یکی از بهترین بوتاکس های حال حاضر بوتاکس مایوبلاک میباشد. این بوتاکس تولید یک شرکت داروسازی فرانسوی بوده و بر اساس بررسی های انجام شده نتایج فوق العاده ای را به ثبت رسانده است. هر ویال بوتاکس مایوبلاک 100 واحدی بوده و برای 2 نفر قابل استفاده میباشد. این محصول از انواع بوتاکس های یخچالی بوده و لذا در مقایسه با بوتاکس های فریزری راحتی و اطمینان بیشتری جهت ارسال و تأمین زنجیره سرما دارا میباشد.

بوتاکس مایوبلاک
بوتاکس مایوبلاک
دیدگاه شما

رسانه های همکار
استفاده از مطالب فرش اسکین مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام فرش اسکین مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به گروه تجاری فرش اسکین تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.